انجمن علمی دانشجویان شبکه مرکز علمی کاربردی زنجان(PCSA)

مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی زنجان

انجمن علمی دانشجویان شبکه مرکز علمی کاربردی زنجان(PCSA)

مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی زنجان

اسمبلر ها و لودر ها( استاد شاهمرادی)

سلام
شما دوستان عزیز می توانید فایل مربوط به مبحث اسمبلر ها ولودر های کلاس برنامه سازی سیستم استاد شاهمرادی را از لینک زیر دریافت کنید.  

 

دانلود از سرور پیکو فایل

تبریک عید غدیر

بسم الله الرحمن الرحیم

رسولان الهی مبتلایت                            غدیر ای باده ‏گردان ولایت

به گوش گوشه ‏گیران خرابات                   ندا آمد ز محراب سماوات

ردای سبز بعثت را نپوشد                       رسولی کز غدیر خم ننوشد



از دور دست تاریخ، آن سوى غدیر؛ از دور دست خاطره هاى آفتاب سوزان حجاز، صداى محمد صلى ‏الله‏ علیه ‏و ‏آله به گوش مى ‏رسد. گویى استمداد میکند از زمان؛ گویى یاور مى‏ خواهد از تاریخ؛ گویى مى‏ خواهد خاک ‏هاى گرم غدیر را شاهد بگیرد بر این انتصاب آسمانى.

عید اکمال دین و سالروز اتمام نعمت و هنگامه اعلان وصایت و ولایت امیر المومنین علی بن ابیطالب علیهماالسلام بر ولی عصر ارواحنا فداه و جمله شیعیان وپیروان ولایتش و شما دانشجویان عزیز خجسته باد.



جزوه آمار و احتمالات پارسه

آمار را باید علم و عمل استخراج، بسط، و توسعهٔ دانشهای تجربی انسانی با استفاده از روش‌های گردآوری، تنظیم، پرورش، و تحلیل داده‌های تجربی (حاصل از اندازه گیری و آزمایش) دانست. زمینه‌های محاسباتی و رایانه‌ای جدیدتری همچون یادگیری ماشینی، و کاوش‌های ماشینی در داده‌ها، در واقع، امتداد و گسترش دانش گسترده و کهن آمار است به عهد محاسبات نو و دوران اعمال شیوه‌های ماشینی در همه‌جا.
در زبان محاوره، احتمال یکی از چندین واژه‌ای است که برای دانسته یا پیشامدهای غیر مطمئن به کار می‌رود و کم و بیش با واژه‌هایی مانند ریسک، خطرناک، نامطمئن، مشکوک و بسته به متن قابل معاوضه‌است. شانس، بخت، امتیاز و شرط بندی از لغات دیگری است که نشان دهنده برداشت‌های مشابهی است. همانگونه که نظریه مکانیک به تعاریف دقیق ریاضی از عبارات متداولی مثل کار و نیرو می‌پردازد، نظریه احتمالات نیز تلاش دارد تا مفاهیم و برداشت‌های مربوط به احتمالات را کمّی سازی کند.


ما در اینجا جزوه امار و احتمالات پارسه را جهت دانلود گذاشتیم تا دانلود کنید و لذت ببرید 

با نظرات خود ما را در هرچه بهتر کردن خدمات وبلاگ یاری کنید

ادامه مطلب ...

عید قربان مبارک

 

  

 

آن روز که ابراهیم با پاهای لرزان اما قلبی مطمئن فرزندش اسماعیل را که برای داشتنش دعاهای بسیار کرده بود، به مذبح می‌برد، از تمام نفسانیات خود در پیشگاه خداوند گذشت. اگرچه در لحظات آخر به فرمان خداوند تیغ از گلوی فرزند برکشید و گوسفند فرستاده شده از سوی پروردگارش را قربانی کرد، اما امتحانی را که باید می‌داد، پس داد و همراه با خشنودی خداوند از پرهیزگاری بنده‌اش او نیز از سربلندی در امتحان سرخوش بود و اگر امروز نیز راهیان زیارت خانهء خداوند ابراهیم، در روز دهم ذیحجه به مسلک پیامبر موحدین که امضای پیامبر اسلام را نیز به همراه دارد، گوسفندی را در پیشگاه خداوند قربانی می‌کنند، در حقیقت تیغ بر گلوی نفسانیات و خواهش‌های دنیوی خود گذاشته و گامی در جهت قرب الهی برمی‌دارند.


پس با فرا رسیدن دهم ذیحجه عید سعید قربان، روز اعلام تقرب جستن به پیشگاه الهی را به تمامی مسلمانان و موحدین جهان به ویژه دانشجویان دانشگاه علمی و کاربردی جهاد دانشگاهی زنجان تبریک می گوئیم.

تخصص شبکه و مدرک ‍‍‍CCNP

مدرک +Network مربوط به آشنایی اصولی و پایه‌ای با مفاهیم اساسی شبکه است و مدرک CCNA مربوط به برپایی و پیکربندی شبکه‌های مبتنی بر تجهیزات سیسکو که کمتر از یکصد کلاینت در شبکه دارند.

 

مدرک +Network مربوط به آشنایی اصولی و پایه‌ای با مفاهیم اساسی شبکه است و مدرک CCNA مربوط به برپایی و پیکربندی شبکه‌های مبتنی بر تجهیزات سیسکو که کمتر از یکصد کلاینت در شبکه دارند. در این شماره قصد داریم مدرک مقطع بالاتر شرکت سیسکو برای شبکه‌های بزرگتر را معرفی کنیم. لازم به یادآوری است که منابع مورداستفاده این مقاله، سایت شرکت سیسکو، مجلات الکترونیکی مربوط به کسب مدرک و راهنمای موسسه آموزشی کاریار ارقام می‌باشد.
 ادامه مطلب را حتما بخوانید...

ادامه مطلب ...

کتاب بامداد اسلام

عنوان:بامداد اسلام
نویسنده :عبد الحسین زرین کوب
ناشر :موسسه انتشارات امیر کبیر- 1387
تعدادصفحات:128
زبان :فارسی

این کتاب کتابی است که جناب آقای نوری استاد محترم درس تاریخ تحلیلی برای ارائه مطلب معرفی کرده اند

برای دانلود و مطالعه آنلاین آن ادامه مطلب را کلیک کنید...

ادامه مطلب ...

اطلاعیه برگزاری کلاس های آموزشی انجمن


برای مشاهده متن اطلاعیه روی ادامه مطلب کلیک کنید...

ادامه مطلب ...

فایل های آموزشی مهندسی اینترنت

برای دریافت فایل ها آموزشی درس مهندسی اینترنت (استاد عمادی) بر روی لینک زیر کلیک کنید...


حجم:  3.3  مگابایت


دانلوددریافت فایل   rar

تمرینات درس هوش مصنوعی

تمرینات درس هوش مصنوعی (استاد جعفریه)

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید...


دانلوددریافت فایل    از سرور PicoFile


کمکی  دریافت فایل    از سرور IranBlog

دانلود جزوه هوش مصنوعی

جزوه ی درس هوش مصنوعی (استاد جعفریه)

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید...

downloadدریافت فایل  از سرور PicoFile


 کمکیدریافت فایل    Mirror Link1

 کمکیدریافت فایل    Mirror Link2