انجمن علمی دانشجویان شبکه مرکز علمی کاربردی زنجان(PCSA)

مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی زنجان

انجمن علمی دانشجویان شبکه مرکز علمی کاربردی زنجان(PCSA)

مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی زنجان

معرفی هاست رایگان برای پی اچ پی

 بسمه تعالی

در این پست به معرفی تعدادی از سایت های ارائه دهنده ی فضای رایگان با قابلیت پشتیبانی از PHP می پردازم. البته در این زمینه سایت های بسیار زیادی در اینترنت وجود دارند ولی مطمئن باشید که یکی از سایت های زیر توقع شما را برآورده خواهند کرد. اگر می خواهید وب سایت های خود را که با استفاده از PHP و MySQL توسعه داده اید، امتحان کنید لازم نیست حتماً فضایی را برای این خریداری نمایید بلکه می توانید از سرویس های زیر به صورت رایگان استفاده نمایید.

ادامه مطلب جدول را مشاهده کنید...

ادامه مطلب ...

لسیت کامل تگ های HTML به ترتیب حروف الفبا و آموزش CSS

بسمه تعالی 
دوستان و دانشجویان عزیز با توجه به اینکه ساعات خالی سایتهای یک و دو برای طول هفته و بعد از ظهر ها پر شده است . تصمیم گرفتیم تا آموزش وب را به صورت آنلاین دنبال کنیم

در این قسمت لیست کامل تگ های HTML که در بخش آموزش HTML ، توضیحات مربوط به آنها ارائه شده است قرار داد . برای دریافت اطلاعات درباره هر کدام بر روی نام آن کلیک کنید :

  

ادامه مطلب ...

فایلهای آموزش SLAM برای ارائه

بسمه تعالی

دوستان و دانشجویانی که درس شبیه سازی کامپیوتری را با خانم روخوش دارند می توانند. فایل زیر که برای دانشجویانی که ارائه نرم افزار SLAM دارند است را از لینک زیر دانلود کنند.



D.O.W.N.L.O.A.D

پاور پویینت کارگاه گرافیک استاد نور آذر

بسمه تعالی 

 

دوستان و دانشجویان عزیز می توانند فایلهای آموزش گرافیک و کارگاه سوئیچ مکس کلاس درس استاد نور آذر را از ادامه مطلب دانلود کنند . 

خواهشمند است نظر دادن در مورد مطالب وبلاگ و .... را فراموش نکنید. 

ادامه مطلب ...