انجمن علمی دانشجویان شبکه مرکز علمی کاربردی زنجان(PCSA)

مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی زنجان

انجمن علمی دانشجویان شبکه مرکز علمی کاربردی زنجان(PCSA)

مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی زنجان

حل الامسائل تمیرینات فصل 4 کتاب معماری کامپیوتر

بسمه تعالی

دوستان و دانشجویان عزیز و همکلاسی های ارجمند همانطور که قبلا قول داده بودیم حل تمیرینات فصل چهار کتاب موریس مانو را در وبلاگ قرار خواهیم داد با عرض شرمندگی به خاطر دیر شدن. در ادامه مطلب می توانید سوالات فصل 4 و دو نوع جواب که یکی اسکن یکی از کتابهای فارسی و دومی جواب تمرینات به صورت انگلیسی دست نویس می باشد را دانلود کنید.

ضمنا نظرات و انتقادات و پیشنهادات شما در این وبلاگ موجب دلگرمی ما برای ادامه کار و عدم نظر دادن شما باعث دلسردی و ... کار ماست .لطفا نظر فراموش نشود....

ادامه مطلب ...

طراحی ساختمان داده ها موسسه پارسه

بسمه تعالی

جزوه ساختمان داده ها موسسه پارسه که منبع جانبی برای کنکور می باشد.این جزوه بصورت کامل و عالی اسکن شده و دارای تست نیز میباشد.اما دانشجویان عزیز توجه کنید که هیچ چیز جای کتاب را نمیگیرد !! برای امتحان ساختمان داده و طراحی الگوریتم هم می توانید از این جزوه استفاده کنید.


ادامه مطلب ...

دانلود 13 پروژه آز معماری کامپیوتر

13 پروژه آز معماری کامپیوتر استاد سبحانی از دانشگاهآزاد شوشتر 

به همراه فایلpdf این پروژه ها با برنامه مکس پلاس

 امیدوارم مورد  پسند شما دوستان واقع گردد.

لیست این فایلها به شرح ذیل است.

1b_add_sub
4-bit-add.dir
alu
arith_unit
bcd-adder
comparison_4bit
fa
function-unit
instruction_decoder
logic_unit
regfile8x16
shifter16
zero_fill


ادامه مطلب ...

دانلود کتاب طراحی الگوریتم مقسمی

بسمه تعالی

این کتاب که نام آن طراحی الگوریتم در ۵ فصل تهیه شده که مولف آن حمیدرضا مقسمی است .هرفصل شامل توضیح ومثال است که به دلیل زیاد شدن حجم فایل ازآوردن تستهای پایان فصل صرف نظر شده است. این کتاب یکی از کاملترین مراجع کنکور کارشناسی ارشد می باشد که شما می توانید این کتاب را رایگان از وبلاگ انجمن علوم کاربردی کامپیوتر دانلود کنید. لازم به ذکر است ما برای راحتی کاربران کتاب را به صورت فصل به فصل برای دانلود آماده کرده ایم امید است مورد پسند شما عزیزان قرار بگیرد.(لازم به ذکر است حجم فایلها خیلی کمتر از حجم این کتاب در سایتهای مشابه بوده و بدون پسورد است)


ادامه مطلب ...

نمونه سوال پی اچ پی

بسمه تعالی


دوستان و دانشجویانی که امتحان طراحی صفحات وب را در این ترم با استاد رزاقی دارند.می توانند یک نمونه سوال از این درس را که امتحان پی اچ پی آموزشگاه خیام است را از ادامه مطلب دانلود کنند .

لازم به ذکر است امتحان ایشان تستی نبوده و کاملا تشریحی و شبیه این سوالات خواهد بود.


ادامه مطلب ...

جزوه ریاضی مهندسی استاد سلطانی ملک

دانشجویان و دوستانی که درس ریا ضی مهندسی را با استاد سلطانی ملک دارند می توانند جزوه درسی ایشان را از ادامه مطلب دانلود کنند .این جزوه تا اواخر اردیبهشت ماه است و جلسات آخر را ندارد که در صورت امکان در اولین فرصت در وبلاگ قرار خواهد گرفت.

ضمنا جزوه مذکور دست نویس خانم محمدخانی بوده و فایلهای اسکن شده آن توسط آقای ابوالفضل نظری تهیه شده که از هر دو بزرگوار به خاطر جزوه متشکریم.


ادامه مطلب ...

پیامک‎های دانشجویی مخصوص آخر ترم

در آستانه آغاز امتحانات پایان ترم و شروع درگیری‌های مخصوص این روزها،انجمن علوم کاربردی کامپیوتر جهاد دانشگاهی زنجان از آشپزخانه «نمک‎نیوز» جهت رفاه حال دانشجویان و اساتید محترم، بسته پیشنهادی پیامکی را کپی و پیست (عملی که اکثر دانشجوها با آن آشنا هستند) کرده و آن را تقدیم شما می‌کند.


ادامه مطلب ...

نمکاتور / روش‎های موفقیت در امتحانات پایان ترم

امتحان دادن یکی از معضلات دوران دانشجویی محسوب شده و همواره از معضلات خاص دوران تحصیل محسوب می‌شود؛ هر کس هم ادعایی جز این داشته باشد، بهتر است برود کشک خود را ساییده و بیخودی شایعه سازی نکند! چرا که هر کس بگوید دانشجو از امتحان دادن لذت می‌برد، عملی جز نشر اکاذیب و تویش اذهان عمومی را مرتکب نشده و باید به سزای عمل ننگین خویش برسد!

با در نظر گرفتن حقایق موجود و با مدنظر قرار دادن رنج بی‌حساب دانشجوجماعت به سبب تحمل رنج و عذاب‌های قبل، حین و بعد از دوران امتحان(که شامل مراحل درس‌خواندن، امتحان دادن و اخذ نمره از استاد مربوطه می‌شود)، چند توصیه مهم خدمت این قشر مهم تقدیم می‌شود که یقیناً راهگشا بوده و می‎تواند بار سنگین سختی‎های مرتبط با این مسأله با بکاهد.


ادامه مطلب ...

دانشجو بیداره، حسابی هم بیداره!

***

تصویر فوق چندی قبل در سایت‎های مختلف خبری از جمله  قاصدنیوز منتشر شد که شرح‌حال بسیاری از دانشجویان ما در بسیاری از کلاس‌هاست و نشان می‎دهد که برخی از اساتید محترم


ادامه مطلب ...

نمرات میانترم درس معماری کامپیوتر

بسمه تعالی بالاخره پس از سه هفته صبر کردن نمرات میان ترم خانم گوزلیان که در 28 اردیبهشت ماه از دانشجویان کارشناسی ناپیوسته مهندسی نرم افزار گرفته بودند . در وبلاگشان قرار گرفت برای مشاهده نمرات با شماره دانشجویی به ادامه مطلب مراجعه کنید:

ما نمرات را بر حسب شماره دانشجویی مرتب کرده ایم.

ادامه مطلب ...