انجمن علمی دانشجویان شبکه مرکز علمی کاربردی زنجان(PCSA)

مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی زنجان

انجمن علمی دانشجویان شبکه مرکز علمی کاربردی زنجان(PCSA)

مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی زنجان

دانلود کتاب طراحی الگوریتم مقسمی

بسمه تعالی

این کتاب که نام آن طراحی الگوریتم در ۵ فصل تهیه شده که مولف آن حمیدرضا مقسمی است .هرفصل شامل توضیح ومثال است که به دلیل زیاد شدن حجم فایل ازآوردن تستهای پایان فصل صرف نظر شده است. این کتاب یکی از کاملترین مراجع کنکور کارشناسی ارشد می باشد که شما می توانید این کتاب را رایگان از وبلاگ انجمن علوم کاربردی کامپیوتر دانلود کنید. لازم به ذکر است ما برای راحتی کاربران کتاب را به صورت فصل به فصل برای دانلود آماده کرده ایم امید است مورد پسند شما عزیزان قرار بگیرد.(لازم به ذکر است حجم فایلها خیلی کمتر از حجم این کتاب در سایتهای مشابه بوده و بدون پسورد است)


فصل اول : پیچیدگی زمانی ومرتبه اجرایی 2.5 مگا 

DoWnLoAd


فصل دوم : حل روابط بازگشتی  1.8 مگا

DoWnLoAd


فصل سوم : روش تقسیم وغلبه 3.5 مگا

DoWnLoAd


فصل چهارم: برنامه نویسی پویا  2.6 مگا

DoWnLoAd


فصل پنجم: روش حریصانه: حجم  1.7 مگا

DoWnLoAd

نظرات 2 + ارسال نظر
A_B_C_D_E_F_G_H_I_J_K_L_M_N_O_P_Q_R_S_T_U_V_W_X_Y_Z یکشنبه 28 خرداد 1391 ساعت 11:04

سلام
من خیلی دنبال این کتاب می گشتم .
و در آخر گشتم گشتم در اینجا پیداش کردم
خیلی متشکرم
من از وبلاگتون دیدین کردم بسیار عالی بود
خیلی به در من خورد.
حیف زنجان نیستم وگرنه حضوری ازتون تشکر می کردم.
موفق باشید.

چه اسم طولانی دارید
خواهش می کنم
همین که نظر دادید خیلی منت گذاشتید بعضی ها میان استفاده می کنند دریغ از یک اظهار نظر ساده...
متشکرم

دل شکسته یکشنبه 4 تیر 1391 ساعت 23:41

با تشکر ویژه از بچه های انجمن به ویژه آقای اسمخانی که در تهیه منابع و خصوصا نمونه سوالات امتحانی زحمات زیادی می کشند. نه تنها در درس طراحی الگوریتم بلکه در تمامی دورس این زحمات به عهده ایشان است. با تشکر

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد