انجمن علمی دانشجویان شبکه مرکز علمی کاربردی زنجان(PCSA)

مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی زنجان

انجمن علمی دانشجویان شبکه مرکز علمی کاربردی زنجان(PCSA)

مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی زنجان

سیستم عامل

جزوه سیستم عامل و نمونه سوالات

Download

کتاب آموزش انتگرال



کتاب انتگرال خور نوشته ی حسین ایزن می باشد که درباره کتاب خود اینگونه می گوید : این کتاب حاصل چندین سال تدریس من در دانشگاههای مختلف می باشد در کتاب حاضر سعی کردم حتی الامکان کتابی روان، کم اشتباه و کامل رو براتون آماده کنم در جلد اول انتگرال خور به بحث انتگرال نامعین و تکنیکهای انتگرال گیری پرداخته ام. 


ادامه مطلب ...

به نام او که هر چه داریم از اوست

سلام.از این به بعد قرار شده منو چند نفر از دوستان  در خدمت شما دانشجویان عزیز  باشیم . البته در کنار دوستان مهندس و سازنده این وبلاگ.  به رسم ادب میخام اولین مطلبم رو با تقدیر و تشکر از مهندسین گرامی رشته کامپیوتر شروع کنم.مهندسین محترم از اینکه این همه مدت زحمت ما به دوش شما بود بینهایت سپاسگزارم.از خداوند متعال خواستارم در همه مراحل زندگی موفق و پیروز و سربلند باشید. و کمال تقدیر و تشکر رو از همه شما عزیزان دارم . امیدوارم هم چنان ما را در ادامه این راه یاری کنید.


با تشکر