انجمن علمی دانشجویان شبکه مرکز علمی کاربردی زنجان(PCSA)

مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی زنجان

انجمن علمی دانشجویان شبکه مرکز علمی کاربردی زنجان(PCSA)

مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی زنجان

مباحث وی‍ژه ترم چهار نرم افزار (سی شارپ یا نظریه زبان)

    یا   


 درس مباحث ویژه که از دروس اجباری دوره کارشناسی ناپیوسته مهندسی نرم افزار است . با توجه به سرفصل ابلاغی وزارت علوم 3 واحد(دو واحد نظری و یک واحد عملی) می باشد که درکل 64 ساعت آموزش است که 32 ساعت آن تئوری و 32 ساعت آن به صورت عملی بعد از ترم دو با نظر مدیر گروه ارائه می گردد . طبق سرفصل پیوستی مفاهیم این درس به صلاحدید گروه مربوطه و متناسب با پیشرفت فناوری رایانه در جهت روز آمد سازی اطلاعات  دانشجویان در حوزه علوم رایانه و اطلاع رسانی ارائه خواهد شد.

در حال حاضر به دلیل اینکه یکی از منابع کنکور کارشناسی ارشد درس طراحی زبان های برنامه نویسی می باشد این درس در ترم های گذشته با این عنوان ارائه گردیده که علی رغم پایه ای بودن درس مذکور هیچ کاربردی در حوزه ای فناوری به روز بازار کامپیوتر ندارد و صرفا به جای اینکه دانشجویان مهندسی نرم افزار وارد بازار کار متناسب با سطح تحصیلات و عنوان مدرک خود شوند تب کارشناسی ارشد را در بین دانشجویان افزایش می دهد کما اینکه 85 درصد و بیشتر دانشجویان در آزمون کارشناسی ارشد این رشته یا شرکت نمی کنند و یا در عنوان رشته ای دیگر مشغول تحصیلات تکمیلی می شوند.
لذا به پیشنهاد انجمن علوم کاربردی کامپیوتر و همکاری کامل آقای مهندس شکوهی و آقای مهندس منفرد این درس در این ترم با دو استاد و دو عنوان   یکی نظریه زبان و دیگری با توجه به عنوان ابلاغی وزارت علوم متناسب با پیشرفت فناوری رایانه در جهت روز آمد سازی اطلاعات  دانشجویان در حوزه علوم رایانه (با عنوان سی شارپ) ارائه گردیده. که جهت اطلاع دوستان و دانشجویانی که این ترم این درس را دارند اعلام می داریم...


درس آموزش سی شارپ ، استاد:( اسدی فرد - منصور )

چهارشنبه:( 14:0 تا 17:0 ) ، کلاس:( کارگاه 2 )
و
درس آموزش نظریه زبان استاد:( بازرگانی - مهدی )
زمان :(نامشخص) ، کلاس:( نامشخص )

از دانشجویان خواهشمندیم نسبت به انتخاب و تغییر درس مباحث وی‍‍ژه از گروه یک به دو(نظیه زبان به سی شارپ) اقدام نمایند.

ظرفیت فعلی 14 نفر است