انجمن علمی دانشجویان شبکه مرکز علمی کاربردی زنجان(PCSA)

مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی زنجان

انجمن علمی دانشجویان شبکه مرکز علمی کاربردی زنجان(PCSA)

مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی زنجان

مسئله شبه ریاضی

 امروز داشتم تو اینترنت وبگردی می کردم دنبال حل مساله ای می گشتم که به  مطلب جالبی برخورد کردم (که هیچ ربطی به حل مساله نداره ) و برای شما می نویسم :  

معادله های جالب در زندگی

معادله ۱
انسان = خواب + خوراک + کار + تفریح
الاغ = خواب + خوراک
پس
انسان = الاغ + کار + تفریح
و بنابراین
انسان - تفریح = الاغ + کار
بعبارت دیگر
انسانی که تفریح نداره = الاغیه که فقط کار می کنه

معادله ۲
مرد = خواب + خوراک + درآمد
الاغ = خواب + خوراک
پس
مرد = الاغ + درآمد
و بنابراین
مرد - درآمد = الاغ
بعبارت دیگر
مردی که درآمد ندارد = الاغیه که فقط می خوره و می خوابه

معادله ۳
زن = خواب + خوراک + خرج پول
الاغ = خواب + خوراک
پس
زن = الاغ + خرج پول
و بنابراین
زن - خرج پول = الاغ
بعبارت دیگر
زنی که پول خرج نمی کنه = الاغیه که فقط می خوره و می خوابه

نتیجه گیری:
از معادلات ۲و۳ داریم:
مردی که درآمد ندارد = زنی که پول خرج نمی کند
پس:
فرض منطقی ۱: مردها درآمد دارند تا نگذارند زنها تبدیل به الاغ شوند.
و
فرض منطقی ۲: زنها پول خرج می کنند تا نگذارند مردها تبدیل به الاغ شوند.

نظرات 2 + ارسال نظر
شهاب یکشنبه 18 دی 1390 ساعت 22:32

سلام
این آدرس جزوه ی مفقوده ی استاد قره باغی هست:
به لینک قبلی اضافه کنید:
http://www.mcr.org.in/sureshmudunuri/stm/resources/dft.pdf

با تشکر از محبت شما
لینک در وبلاگ قرار گرفت

Alireza یکشنبه 18 دی 1390 ساعت 23:18


من میگم تو ریاضیت خوبه ولی قبول نمی کنی
ادامه بده
منتظر معادلات بعدیت هستم
باریک...

تمرین می کنم
معادلات دیفرانسیل و ریاضی مهندسی رو پاس کنم...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد