انجمن علمی دانشجویان شبکه مرکز علمی کاربردی زنجان(PCSA)

مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی زنجان

انجمن علمی دانشجویان شبکه مرکز علمی کاربردی زنجان(PCSA)

مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی زنجان

یه جمله با 20 فعل بسازید:

داشتم می رفتم برم دیدم گرفت نیشست گفتم بذار بپرسم بیبینم میاد نیمیاد دیدم میگه نیمیخوام بیام بذار برم بیگیرم بخوابم.


اگه شما هم میتونید بسازید....(قسمت نظرات)

نظرات 4 + ارسال نظر
یه بیکار جمعه 23 دی 1390 ساعت 15:56

حتی حوصله فکر کردنم ندارم
این نظرم نوشتم که قسمت نظرات خالی نباشه
خسته نباشید
راستی فعل چیه؟


دوستان همکاری کنید...

خوب یک کم فسفر بسوزونی میتونی....
ناامید نشو تو می تونی

کارشناس ناشناس شنبه 24 دی 1390 ساعت 12:05

شما بهتر بود با این استعدادی که داری رشته ادبیات می خوندی نه کامپیوتر
امیدوارش ارشد ادبیات بخونی...

از پیشنهاد شما متشکریم
روی آن فکر می کنیم

شهاب شنبه 24 دی 1390 ساعت 21:04

بخوابم ببینم می تونم ببینمت ببوسمت، دوستت دارم، می دونی می خوام پاشم ببینم می بینمت می خوامت بدونی بمیری می میرم بمون ببوسمت بخندی بگی می مونم.

علی رغم داشتن 20 فعل از کلمه دوستت در جمله استفاده نموده اید.
که اضافی است
ضمنا من که هیچی نفهمیدم از مفهوم جمله....

علیرضا دوشنبه 26 دی 1390 ساعت 19:42

میخوام بدونم میتونی بمونی بگی بیام،
ببینم میشه بیام بریم؟
پرسیدم بیام بریم میای بریم؟
اصلا خودم میرم هیچکسی رم نمیبرم
به هیجکسی ام ربطی نداره که میرم یا نمیرم
جمعش کن این کاسه کوزتو
سردرد گرفتم
اح....

اولا جملاتی که شما ساختید چند جمله است نه یک جمله...
دوما کدوم کاسه کدوم کوزه ...
برا سردرد هم یک استامینوفن بخورید خوب میشه...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد