انجمن علمی دانشجویان شبکه مرکز علمی کاربردی زنجان(PCSA)

مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی زنجان

انجمن علمی دانشجویان شبکه مرکز علمی کاربردی زنجان(PCSA)

مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی زنجان

نمونه سوالات امتحان مهندسی اینترنت استاد عمادی(آزاد)

     DOWNLOAD   

 

کلاس رفع اشکال مهندسی اینترنت  

 یک روز قبل امتحان ،شنبه ساعت 10 برگزار میشود

(با حضور استاد عمادی)

           



نظرات 5 + ارسال نظر
شاکی پنج‌شنبه 6 بهمن 1390 ساعت 19:45

این که لیتک نداره
سر کار گذاشتید مارو
واقعا که

به جون خودم رفتم نون بگیرم خیلی واجب بود نصفه ولش کردم
الان هست بردارید

بچه های بالا پنج‌شنبه 6 بهمن 1390 ساعت 21:39

بازم بگید انجمن بوجور یوخ اوجور
نوش جان و گواری وجودتان باد

با تشکر از خودم بخاطر اینکه نظر دادم و به نظر خودم پاسخ دادم

شهاب جمعه 7 بهمن 1390 ساعت 10:43

دمتان داغ بادا!

خواهش می کنیم قابل نداره
قدم رنجه فرمودید تشریف آوردید.

شهاب جمعه 7 بهمن 1390 ساعت 18:00

داشتم نظرات پست های قبلی رو می خوندم،
راجع به دزدیده شدن کیف بنده، باید این رو هم اضافه کنم در همون روز کیف یکی دیگه از دوستان کُرد ما هم دزدیده شد، که حاوی مقداری پول، موبایل، فلش و تمامی جزوات بود.
آقای نبی لو تعداد مال باختگان کلاس ما به 3 نفر اضافه شد. بد نیست نامه ای هم به حراست بنویسیم با امضای بچه های کلاس.


واقعا از بابت دزدیده شدن کیف و... شما ناراحت شدیم
بعد اتمام امتحانات هر کاری از دستمان بر آید انجام خواهیم داد.

کار درست جمعه 7 بهمن 1390 ساعت 21:29

پاینده اسم خانی

بابا چرا خجالتمون می دید
زحمت این سوالارو هم آقای خرمی کشیدند
بسیار از لطف شما ممنونیم
همین که همه همکلاسی های ما درس هاشون رو پاس کنند و با نمره بالا قبول بشن و سطوح بالای علمی رو طی کنند برا ما کافی است.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد