انجمن علمی دانشجویان شبکه مرکز علمی کاربردی زنجان(PCSA)

مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی زنجان

انجمن علمی دانشجویان شبکه مرکز علمی کاربردی زنجان(PCSA)

مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی زنجان

هر چی می خواهد دل تنگت بگو.....

 

 بعد از راحت شدن از دست امتحانات 

هر چی دلتان می خواهد 

 رو این کاغذ بنویسید... 

(قسمت نظرات) 

نظرات 20 + ارسال نظر
گل یاس چهارشنبه 12 بهمن 1390 ساعت 01:13

من میخوام بگم: از عقل فقط دندونش به من رسیده!!1
( آخ لثه ام درد می کنه!! )
ولی از قلب ....

شهاب چهارشنبه 12 بهمن 1390 ساعت 19:08

ای بی‌وفا جانی که او بر ذوالوفا عاشق نشد
قهر خدا باشد که بر لطف خدا عاشق نشد
چون کرد بر عالم گذر سلطان مازاغ الصبر
نقشی بدید آخر که او بر نقش‌ها عاشق نشد
جانی کجا باشد که او بر اصل جان مفتون نشد
آهن کجا باشد که بر آهن ربا عاشق نشد
من بر در این شهر دی بشنیدم از جمع پری
خانه ش بده بادا که او بر شهر ما عاشق نشد
ای وای آن ماهی که او پیوسته بر خشکی فتد
ای وای آن مسی که او بر کیمیا عاشق نشد
بسته بود راه اجل نبود خلاصش معتجل
هم عیش را لایق نبد هم مرگ را عاشق نشد

دردانه چهارشنبه 12 بهمن 1390 ساعت 20:44

من دلم می خواهد، ساعتی غرق درونم باشم!!!
عاری از عاطفه ها......تهی از موج و سراب......دورتر از رفقا......
خالی از هر چه فراق!!!
من نه عاشق هستم، و نه محتاج نگاهی که بلغزد بر من......
من دلم تنگ خودم گشته و بس.....!!!
من نه عاشق بودم نه محتاج نگاهی که بلغزد بر من

من خودم بودم ویک حس غریب که به صد عشق و هوس می ارزید

من به دنبال نگاهی بودم که مرا از پس دیوانگی ام می فهمید

و خدا میداند که سادگی از ته دلبستگی ام پیدا بود

آزاده پنج‌شنبه 13 بهمن 1390 ساعت 08:41

اینا مثبتاشن که شب شعر راه انداختن !!!!!!!!!!! دانشجوی واقعی بایدالان زمزمه کنه : اَمَّن یُّجیبُ المُضطَرَّ اِذا دَعاهُ وَ یَکشِفُ السُّوءَ

این نشان می دهد که روحه ما بسیار قوی است.
گرچه آیه امن یجیب را هم سر جایش هم می خوانیم(شب امتحان-هنگام امتحان-قبل از دیدن نمره ها در سایت)
لزومی ندارد از الان به خود عذاب روحی دهیم.
فدای سرت مشروطی و افتادن م واسه دانشجو دیگه
مگه نه...

همکلاسی پنج‌شنبه 13 بهمن 1390 ساعت 13:44

سلام لطفا یه کاری کنید که بعضی اوستادها که ادعای با کلاسی و با شعوری می کنند و به وقت خودشون ارزش قائلند و به وقت دیگران اصلا !!!!!! (می دونیید که کی رو می گم؟؟!!!) ترم بعد با اون کلاسی ارائه نشه(یعنی بچه ها با اون استاد انتخاب واحد نکنند).
من خواهش می کنم اطلاع رسانی بشه تا بچه های کلاسمون(ورودی۸۹) با هم هماهنگ و یکدل باشند.
با تشکر از زحمات شما دوستان.(مخصوصا اسم خانی و خرمی)

با تشکر از محبت شما
ما که نفهمیدیم شما کی رو می فرمائید
اگه کسی فهمید اطلاع رسانی کنه

دانشجوی داغون فکر پنج‌شنبه 13 بهمن 1390 ساعت 20:21

من بعد از اتمام امتحانات می آیم نظر می دهم
امتحانات تموم نشده
حرف دلم رو بزنم

بچه های بالا پنج‌شنبه 13 بهمن 1390 ساعت 23:58

سلام به همکلاسی
آقای اسم خانی تابلوئه که منظورشون کیه
هیچکسی با این استاد که پرشیا داره
گاها مهندسی اینترنت درس میده،بعضی وقتام سیستم عامل شبکه و ...
که اسمشم سید پیمانه درس بر نداره
بابامونو در آورد این ترم

اجرکم عندا...

به به ،بچه های بالا هم میان وبلاگ ما
بهتره از اون بالا یکم بیایید پایین و توجه داشته باشید که...
استاد عمادی ترم بعد با ما درس ندارند مگر پروژه پایانی...

علیرضا جمعه 14 بهمن 1390 ساعت 00:03

*برسد به دست "دانشجوی داغون فکر"*
مهندس نظر کلی حال نمیده
به هر امتحانی اعتراض داری بگو
نظر رایگانه
وااااای که همش تقصیر هدفمندی یارانه هاس

مارو بی خبر نزار

آقای خرمی چه ربطی به هدفمندی یارانه ها داره
امتحان فکر داشجو رو مختل می کنه بذار راحت باشند ملت...

الف.ب.پ.ت.... جمعه 14 بهمن 1390 ساعت 09:42

اول اینکه من می خواستم تشکر بکنم از انجمن به خصوص آقای اسم خانی و خرمی به خاطر این که خیلی تو این امتحانات به من و بچه ها کمک کردند.
دوم اینکه گفتید با آقای عمادی در برنداریم
خوب بچه ها اگه درسی باهاش ارائه شد برندارید...(دیگه ما باهاش درس ندارم... )
سوم اینکه من از نتیجه امتحانات راضی نیستم چون فقط شب امتحان خوندم از دست خودم ناراحتم که چرا وقتم را به بطالت گذروندم و تنبلی کردم.
چهارم اینکه می خواستم بدونم کسی می دونه ترم بعد چه درسهایی ارائه میشه آخه من از ترم گذشته واحد پاس نکرده دارم.
پنجم این که امتحان spss به چه شکل و چگونه خواهد بود...

خسته شنبه 15 بهمن 1390 ساعت 20:14

روزی بود روزگاری نداشت.جنگلی بود که درخت نداشت.شکارچی بود که تفنگ نداشت..روزی این شکارچی با تفنگی که فشنگ نداشت،آهویی شکار کردکه سر نداشت..این شعر شاعری داشت که اسم نداشت.اگر چه این شعر سر و ته نداشت ولی ارزش سر کار گذاشتن که داشت...

... انداختش تو کیسه ایی که ته نداشت. بردش با ماشینی که چرخ نداشت خردش با شکمی که معده نداشت ..(ناقص بود)
این رو که نوشتی حرف دل تنگت بود دیگه نه.......... متاسفم....

نادر سه‌شنبه 18 بهمن 1390 ساعت 15:50

به شب و پنجره بسپار که بر می گردم
عشق را زنده نگه دار که بر می گردم
بس کن این سر زنش "رفتی و بد کردی" را
دست از این خاطره بردار که بر می گردم
دو سه روزی هم - اگر چند - تحمل سخت است
تکیه کن بر تن دیوار که بر می گردم
بین ما پیشترک هر سخنی بود گذشت
عاشقت می شوم این بار که بر می گردم
گفته بودی دو سحر چشم به راهم بودی
به همان دیده بیدار که بر می گردم
پرده ی تیره ی آن پنجره ها را بردار
روی رف آیینه بگذار که بر می گردم
پشت در را اگر انداخته ای حرفی نیست
به شب و پنجره بسپار که می گردم
امید مهدی نژاد

ALireza سه‌شنبه 18 بهمن 1390 ساعت 16:59

آخرش بود نادرم
مرسی

یه آشنا چهارشنبه 19 بهمن 1390 ساعت 16:17

قراردادن جزوات و نمونه سوالات امتحانی در وبلاگ و همینطور اطلاع رسانی واقعاً عالی بود. پس یه خسته نباشید جانانه به آقایان اسم خانی و خرمی و آرزوی موفقیت براتون.
امتحانات هم خدارو شکر خوب بود و الان که امتحانات تمام شده خیلی احساس راحتی می کنم . ولی دغدغه پروژه پایگاه داده رو دارم چون هیچی کار نکردم.

همسایه بغلی پنج‌شنبه 20 بهمن 1390 ساعت 09:39

و اما شنیده ها حاکی از آن است که بعضی ها البته بعضیها با پاچه خواری پیش استادها دارن نمره می گیرن و معدل بالا می کشن اینو گفتیم تا حواسها جمع باشه یه موقع دیدین پته مته رو ریختم رو آب.......
خلاصه منم که حســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاس.......
...
...
...
واقعاً با پاچه خواریتون حالمون رو بهم زدید...

*****************************************************
خوبی که از حد بگذرد نادان خیال بد کند

***************همسایه بغلی (ها)بخواند...******************

شما یکمی از وقت گران بهاتونو بزارید، یکشنبه هم بیاین کلاس رفع اشکال آمار جوابتان رو تو کلاس می دهیم.
البته اگه حالت تهوعتون رفع شده باشه.
امروز که حالتون خوب بود.
از دیگر دوستان نیز خواهشمندیم خودتون قضاوت کنید.
به هم خوردن حالتون هم از حس حسادت و بی جنبه بودن شما است نه از...

دوست پنج‌شنبه 20 بهمن 1390 ساعت 18:12


خدا گوید: تو ای زیباتر از خورشید زیبایم تو ای والاترین مهمان دنیایم بدان آغوش من باز است شروع کن یک قدم از تو تمام گام های مانده اش با من!!!

اولین بار بود به وبلاگ می اومدم خیلی خوشم اومد جمعتون جمع بوده بازم میام.

تاره پنج‌شنبه 20 بهمن 1390 ساعت 18:26

سلام
یه خسته نباشید اساسی بابت امتحانا. واقعا خسته نباشید امتحانا با همه استرسی که داشت بلاخره تموم شد.

یه تشکر ویژه از آقای اسم خانی و آقای خرمی واقعا دستتون درد نکنه اگه کلاس های رفع اشکال شما نبود خدا می دونه الان وضع نمراتمون چه طوری بود!
مرسی

هیچکس! جمعه 21 بهمن 1390 ساعت 23:19

واقعا متاسفم بعضی از استادا این ترم هدفی جز انداختن دانشجوها نداشتن !البته تقصیری هم ندارن به هر حال این هم جزو سیاست های دانشگاهه !!!!در ضمن انقدر از استاد سلطان ملک تعریف کردین که ......
خوب شد من جدی گرفتم و خوندم و فقط سه تا سوال رو ننوشتم وگرنه میفتادم واقعا که !!!!
در ضمن از شما هم به خاطر کمک های زیادی که به بچه ها کردین صمیمانه متشکرم.

کدام تعریف ما فقط در جواب (خسته امتحانات )
گفتیم که سطح نمرات نسبت به سایر کلاسها ودرسها خوبه
اونم از دس خوندن بچه ها بود و....
اگه وضع نمرات دروس دیگر استاد رو می دیدید این حرف رو نمی زدید
ریاضی مهندسی شبکه 80درصد بچه ها افتادن و ریاضی کامپیوتر کاردانی نصف بچه ها افتادن در حالی که از کلاس 66 نفری ما 90درصد قبولی داره که باز هم امتحان spss نمره شون را بالا میبره حالا باز هم بگین تعریف کردی...
از بچه ها تعریف کردیم که واقعا در آمار و احتمالات نمرات بالایی گرفتن
در مورد درس خوندن شما هم که :
پ ن پ می خواستید نخونید تا امدادهای غیبی شامل حالتون بشه و درس رو پاس کنید واقعا واقعا که!!!!!

یزدان بخش شنبه 22 بهمن 1390 ساعت 09:53

سلام از آقای اسم خانی و خرمی بابت زحمتهایی که کشیدن تشکر می کنم...
راستی بچه ها از استادهای ترم بعد خبری دارید که کیا هستن؟

از محبت شما خیلی متشکریم
دروس باقیمانده ارائه نشده کارشناسی 30واحد ه که
ریاضی مهندسی2
هوش مصنوعی3
معماری کامپیوتر2
شبیه سازی3
آز معماری1
گرافیک 3
مباحث ویژه3
پروژه 3
تفسیر موضوعی2
کار آموزی3
اندیشه 2
و 3واحد درس اختیاری هرچی ارائه بشه
واحد ها هسند که پروژه و کار آموزی واسه ترم آخره
می مونه 24 واحد که باید ببینیم چه ارائه خواهد شد
برا درس اخیاری هم ترم هاس گذشته با آقای عمادی مالتی مدیا ارائه شده یا سیستم های خبره و ...که ما سعی داریم تا به جای اون طراحی وب ارائه بشه با قائمی یا رزاقی که اطلاع رسانی می شود...

همسایه بغلی شنبه 22 بهمن 1390 ساعت 13:54

می بینم که خیلـــــــــــــــــــی بهتون برخورده.....
اولاً من شما رو نمی دونستم که جزو این دسته باشید که خدارو شکر با این جبهه گیری و طرفداری، خودتون رو لو دادین چون دلیلی غیر از این نداره مگه اینکه خودتون هم جزو این گروه باشید.
دوماً خیلی بی جنبه تشریف دارید چون طاقت شنیدن حرف حق رو ندارید.(شما اسمش رو بذارید حسادت که متاسفانه تحلیلتون هم که اشتباهه!!!!)
سوماً فکر میکنید ازاین مدل نمره گرفتنا کی خوشش می آید و کی طرفداریشون رو می کنه الا خودشون!!!حالا همه رو قاضی کنید .!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چهارما : اوه اوه چقدر ترسیدم . خداکنه این یکشنبه نیاد واقعاً مثل بید دارم می لرزم
می دونید: منم که حســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاس
..............
..............
آدمهای باجنبه تابعد.....

سرکار خانم همسایه بغلی

فکر کنم غیر حسود بودن دروغگو هم هستید چون دروغگو کم حافظه میشه اگه بالا رو نگاه کنید آخر نظرتون نوشتید
""واقعاً با پاچه خواریتون حالمون رو بهم زدید... ""
حالا بگو ""من شمارو نمی دونستم که از این دسته باشید...خودتون رو لو دادین""
سخن شما حق است که هیچ کس از پاچه خواری خوشش نمیاد ولی منظورتون حق نیست
ما فعلا هیچ جبهه گیری نکردیم و گفتیم که اگر منظورتون ما هستیم چون خوبی از حد گذشته شما خیال بد کرده اید و از حسادت کردنتان این حرفها را اینجا زده اید و گرنه این وصله ها به ما نمی چسبد (براتون متاسفم.....!!!!)
لقمان به فرزندش گفت : حسود را یکی از سه نشانه است :
پشت سر غیبت مى کند ،
رو به رو تملّق مى گوید
و از گرفتارى دیگران شاد مى شود .

باز هم یکشنبه تشریف بیارید کلاس در خدمتتون هستیم ...
ویبره نزنید اگر حساسیت دارید برید دکتر این همه لرز براتون خوب نیست ....

(ضمنا از لحن حرفاتون مشخص بود که خانم هستید ....)

ترم بالایی یکشنبه 23 بهمن 1390 ساعت 01:59

سلام بر دوستان عزیز
میبنم که جمعتون جمعه آقا بالاسرتون کمه خوب همیشه دوستانی بودند ک با تملق نمره می گرفتند و بعضی ها با تقلب! حال کدوم بهتره؟؟؟؟ به نظر من هردو قشر جز بچه زرنگان! ۹ ترم (از کاردانی تا کارشناسی) درس خوندم جز هیچکدوم نبودم ولی همیشه از این ۲ قشر خوشم میومد! حال میکردم وقتی میدیدم بدون زحمت مزد میگیرن ولی دوس نداشتم عضوی از اونها باشم! البته طیف متملق اکثرا خانمها بودن و متقلب اقایون خلاصه هرکی تو این دوره زمونه زرنگ بود برده و گرنه همون بهتر که یه گوشه کز کنه و غضه بخور

سلام آقای ترم بالایی
نظر شما برای خوتون بسیار محترم است ولی
زرنگی به تقلب و پاچه خواری نیست...
دانشجو باید درس بخواند و ....خودش نمره بگیره
ارزش 10 یا 11 که یک دانشجو درس خوان می گیرد بسیار بیشتر از 19 یا20 است که با تقلب و ... به دست آمده باشد....

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد