انجمن علمی دانشجویان شبکه مرکز علمی کاربردی زنجان(PCSA)

مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی زنجان

انجمن علمی دانشجویان شبکه مرکز علمی کاربردی زنجان(PCSA)

مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی زنجان

نسخه آفلاین وبسایت w3schools

w3schools-offline-version.jpg

بیشتر کسانی که با طراحی و برنامه‌نویسی‌های دنیای وب سر و کار دارند حتما نام وبسایت معروف W3Schools را شنیده‌اند. وبسایتی که به خاطر وجود آموزش‌های کامل و فوق‌العاده ساده‌ی آن در بین همه‌ی طراحان و برنامه‌نویسان وب معروف است.یکی از ویژگی‌های این وبسایت، جامع بودن و پشتیبانی از بیشتر زبان‌های برنامه‌نویسی تحت وب است که شما می‌توانید به راحتی به یادگیری و پیاده‌سازی زبان‌هایی که دوست دارید بپردازید.
این سایت همان سایتی است که استاد رزاقی در کلاس به عنوان مرجع آموزشی php معرفی کردند و...
اما برای استفاده از این وبسایت باید همیشه آنلاین باشید و ممکن است شما نیاز داشته باشید تا در سفر و ... یا حتی زمانی که به اینترنت دسترسی ندارید به مطالعه‌ی آن بپردازید. در این مطلب قصد معرفی یک نسخه‌ی آفلاین از این وبسایت مفید را دارم که شما می‌توانید به صورت آفلاین به تمامی قسمت‌های آن در کامپیوتر خود و بدون اتصال به اینترنت دسترسی داشته باشید.
سازندگان این فایل، آن را به صورت یک فایل با پسوند exe منتشر کرده‌اند که شما به راحتی و فقط با اجرای آن می‌توانید تمامی آموزش‌ها را در کامپیوتر خود به صورت آفلاین داشته باشید. این نسخه که لینک آن در زیر آورده شده است مربوط به ماه آپریل 2011 می‌باشد را از سرور مدیافایر در ادامه مطلب دانلود کنید.

94 مگابایت

Download

منبع : فاروکسا faroxa.com

نظرات 1 + ارسال نظر
استیو جابز سه‌شنبه 9 اسفند 1390 ساعت 21:45

سلام آقایون مهندسا
بهتره این فایل رو تو دانشگاه توزیع کنید آخه با این سرعت زیادی که اینترنت ما داره تا آخر ترم باید منتظر دانلود این فایل بشیم !!

ضمن تشکر از شما
نسخه آفلاین کم حجم تر برای دانلود در دست بررسی است که به زودی در وبلاگ قرار خواهد گرفت.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد