انجمن علمی دانشجویان شبکه مرکز علمی کاربردی زنجان(PCSA)

مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی زنجان

انجمن علمی دانشجویان شبکه مرکز علمی کاربردی زنجان(PCSA)

مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی زنجان

شعر دانشگاهی (اول ترمی)

دویدم و دویدم

به ادامه مطلب مراجعه کنید

به دانشگاه رسیدم     هر کجا سر کشیدم

 درها رو بسته دیدم

هر چه نگاه کردم     هیچ کسی رو ندیدم

 گوشم رو تیز کردم

صدایی نشنیدم     از تنهایی هول شدم

 از آن سکوت لرزیدم

گفتم چرا می لرزم؟    چرا مثال بیدم من؟

 یک مرتبه مردی رو

توی غبار دیدم      صدا زدم کی هستی؟

 ای همه ی امیدم

گفتا منم آموزش     هرگز تو را ندیدم

 گویا ترم اولی تو

برو بابا ببینم     هفته اول تعطیله

 دانشجوی عزیزم

هفته ی دوم بیا     تا که تو را ببینم!!!

نظرات 3 + ارسال نظر
پرستو یکشنبه 20 فروردین 1391 ساعت 16:09

آقای مهاجر الان ترم سه هستی از حال و هوای ترم یک بیا بیرون

همکلاسی یکشنبه 20 فروردین 1391 ساعت 16:11

سال نو مبارک
من جزوه آموزش شبیه سازی رو می خوام اگه ممکنه تو وب قرار بدهید اگه مال خان روخوش باشه که خیلی بهتره...

شاکی یکشنبه 20 فروردین 1391 ساعت 16:12

پس این کلاسهای آموزش وب چی شد؟؟
منتظریم...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد