انجمن علمی دانشجویان شبکه مرکز علمی کاربردی زنجان(PCSA)

مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی زنجان

انجمن علمی دانشجویان شبکه مرکز علمی کاربردی زنجان(PCSA)

مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی زنجان

سورپرایز شدن یعنی...


سورپرایز شدن یعنی وقتی که می آیی داخل  مرکز مدیریت وبلاگ انجمن و گرد و خاکها رو کنار می زنی می بینی  یک یا دو دانشجو  اومدن برات پیام گذاشتن... که یا تشکره یا انتقاده یا هم پیشنهاد  و... است پیامی که فقط ماله بچه های انجمن است  نه مال کسه دیگه ای... اون وقته که از خوشحالی بچه ها پر در می آرن و مصمم تر می شن که وبلاگ  رو به روز کنند... کاری که ماهها انجامش داده بودن  اما حالا به خاطر خیلی مسائل از اون دلسرد شدن... و و فقط آمار وبلاگ رو نگاه می کنند که توی طول ترم روزانه 30 یا 40 بازدید و ایام امتحانات نزدیک 100 بازدید یا بیشتر داره.

شما هم اگه می خواهید ما رو شگفت زده کنید حتما نظر بدید....



نظرات 2 + ارسال نظر
خاموش شنبه 20 خرداد 1391 ساعت 19:11

سلام
من معمولا خاموش هستم (یعنی ساکتم)
ولی خواستم به قول خودتون سورپرایز کنم شما رو برا همین نظر دادم .
تشکر می کنم که بدون هیچ چشمداشتی دارید وبلاگ رو آپدیت می کنید. و کلاسهای فوق برنامه برگزار می کنید.
یک انتقاد هم دارم اونم اینه که چرا وبلاگ رو تو دانشگاه تبلیغ نکردید و حتی توی سایت دانشگاه ثبت نشده ....

با تشکر

با تشکر از نظر دادن شما
مسولین دانشگاه قول دادن که لینک ما را در وبسایت دانشگاه قرار بدهند..
انشا الله به زودی..
در مورد تبلیغ هم یک کار هایی کردیم و انجام هم خواهیم داد....

گمنام یکشنبه 21 خرداد 1391 ساعت 12:41

سلام
خوبین بچه های انجمن دستون درد نکنه خسته ها نباشینخیر از جونیتون ببینین

واقعا شگفت زده شدیم
این نظر دوم یالله زود باشید نظر بدید.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد