انجمن علمی دانشجویان شبکه مرکز علمی کاربردی زنجان(PCSA)

مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی زنجان

انجمن علمی دانشجویان شبکه مرکز علمی کاربردی زنجان(PCSA)

مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی زنجان

صرفا جهت اطلاع ....

با توجه به هزینه های فوق تحمیل شده به یک پسر جوان کسی حاضره تصمیم به این ازدواج بگیره به نظر شما یک دانشجو چطور می تواند از پس این همه هزینه بر بیاد...


البته فقط برا خنده است نه چیز دیگه...



نظرات 3 + ارسال نظر
همکلاسی دوشنبه 5 تیر 1391 ساعت 18:01

واقعا دلم واسه آقایون سوخت...
من که حاضر نیستم با یک پسر بیکار دانشجو ازدواج کنم شما رو نمی دونم...

تو رو خدا
خیلی هم دلت بخواد...

استیو جابز سه‌شنبه 6 تیر 1391 ساعت 17:27

الگوریتم ازدواج :
1 . اتمام تحصیلات سن :حداقل 25
2 . جستجو برای پیدا کردن کار سن:27
3 . کار تمام وقت با حداکثره اضافه کاری
4 . پس انداز کافی بعلاوه وام ازدواج و مسکن و ...
5 . اجاره خانه سن:30
6 . جستجو برای یافتن همسر مناسب
7 . خاستگاری
8 . جواب بله برو به مرحله بعد در غیر اینصورت برو به مرحله6
9 . ازدواج و شروع سختی های زندگی سن:35

فکر کنم خدمت مقدس سربازی تو الگوریتم بالا از جا افتاده است

شهاب سه‌شنبه 6 تیر 1391 ساعت 21:09

خواستم یه هجو و لغو بنویسم، گفتم منتشرش نمی کنید. همینقدر بگم دقیقا همینه. استثنا هم قاعده نیست.
راستی چرا بچه ها اینقدر ترسو شدن؟ بابا با اسم خودتون بنویسید دیگه، استیو جابز، همکلاسی... کلوب و فیس بوک هم همینطور شده، مثلا:
یارو اسمش ali hasani بوده، الان نوشته a ni (مثلا می خواد شناخته نشه)
تو کلوب: یارو اسمش مثلا "علی رضایی" بوده الان نوشته:
"علی عاشق اهل بیت و دشمن فراماسونری و صهیونیسم، سرباز جنگ نرم"
اگه تو استیو جابزی پس منم آبراهام لینکلن ام.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد