انجمن علمی دانشجویان شبکه مرکز علمی کاربردی زنجان(PCSA)

مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی زنجان

انجمن علمی دانشجویان شبکه مرکز علمی کاربردی زنجان(PCSA)

مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی زنجان

شعرواره ای اندر باب رایانه

این Computer مرا کچل کرد در جسم و روان من اثر کرد

ده روز به جستحو نشستم بر وقت و توان، دو چشم بستم

اندر Net پر سرعتمان هان ! N بار که disconnect گشتم

از نورلیب و نورمگز و گوگل من تا کتابخانه ملّی رو  گشتم

بس منابع از book و مقاله به بررسی و مرور نشستم

بگذشت زمانی اندک از کار بر print شان کمر ببستم

تا فشردم آن دکمه ی Power پیغام *p.c کمر، شکستم

هان system اش انگار بمرد او دلخوش به backup  زغم برستم

غافل ز ادامه مصیبت دل در گروی flash ببستم

در جستجوی p.c دیگر مسرور  بسی، Flash به دستم
رفتم coffe net به طرفة العین وان Flash به آن P.c ببستم

پیغام بداد ناگهان آن با پیغام او ز هم گسستم

Format بنما، مخلصت هستم!          if you wanna opening this drive

وشعری دیگر در باب مثنوی دانشجویی است که یکی از بچه ها ایمیل کرده اند 

 از ادامه مطلب دانلود کنید

هرگز نشه فراموش نظر دادن تو وبلاگ...


DOWNLOAD LINK

نظرات 1 + ارسال نظر
alireZ یکشنبه 11 تیر 1391 ساعت 11:05

آقای اسم خانی
فدای چشمانت، لطف بنما جواب سوالات گرافیک را بر روی وب قرار بده
شایع شده جوابارو داری ولی ناز میکنی
ما دوستت داریم...
نازتم خریدارییییم........

اولا من دختر نیستم که ناز کنم
دوما کی شایع کرده جوابها رو دارم
سوما من مسافرت بودم وقت نکردم جوابها رو در بیارم
والسلام

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد